Nowoczesna sieć drogerii Laboo powiększyła się od początku roku o kolejne 15 sklepów i liczy już ponad 40 punktów sprzedaży w całej Polsce. Zainteresowanie Laboo cały czas rośnie, coraz więcej właścicieli niezależnych, dobrych drogerii przekonuje się o zaletach nowatorskiego projektu opartego na współwłasności.
|
Projekt Laboo |
Franszyza |
Grupa zakupowa |
Opłata licencyjna |
|
|
|
Opłata na fundusz marketingowy |
|
|
|
Unifikacja – Książka standardów i procedur |
|
|
|
Wspólny szyld (Znak towarowy) |
|
|
|
Rady Doradcze |
|
|
|
Zunifikowane warunki handlowe |
|
|
|
Udział w zyskach |
|
|
|
Szkolenia |
|
|
|
Marketing zewnętrzny |
|
|
|
Marketing wewnętrzny |
|
|
|
W marcu uruchomiona została także nowa strona internetowa pod adresem www.drogerielaboo.pl Oprócz podstawowych informacji o sklepach sieci, można tam znaleźć m.in. regularnie aktualizowanego bloga z poradami kosmetycznymi i aktualną gazetkę promocyjną.
Pierwsza część nowej strony – mówi Józef Jadach Prezes Zarządu Laboo Sp. z o.o. - skierowana jest do konsumentów. Możemy tam znaleźć aktualną ofertę promocyjną, wyszukiwarkę najbliższej drogerii, prowadzony przez profesjonalistkę blog z poradami kosmetycznymi. Internauci mogą też odbyć wirtualny spacer po sklepie wchodzącym w skład sieci.
W ramach bloga oferujemy również wyjątkową atrakcję – Wirtualny Makijaż. Raz w miesiącu wybrana osoba może obejrzeć na łamach bloga graficzną symulację swojego profesjonalnego makijażu dobranego specjalnie do wybranej okazji i kreacji.
Drugą istotną funkcjonalnością nowego serwisu internetowego jest część związana z komunikacją wewnętrzną sieci. Wszyscy jej uczestnicy posiadają indywidualne konta i po zalogowaniu mają dostęp do bazy wiedzy, narzędzi i instrukcji związanych z bieżącym prowadzeniem biznesu.
Laboo