Drogerie Laboo

Login



Gazetka Promocyjna

Nasze sklepy

Strefa urody

Znak Drogerie laboo również dla sklepów prowadzonych „zza lady"

Email
0 10 drogerii miesięcznie ma się powiększać sieć Drogerii Laboo. Zgodnie z nową kategoryzacją teraz mogą do niej wstępować również sklepy z ladowym systemem obsługi. W nomenklaturze sieci figurują jako Punkty Laboo.

Do Drogerii Laboo należy 50 sklepów. Ten zamykający okrągłą liczbę został otwarty 1 czerwca w Gorlicach na Podkarpaciu. Zarząd sieci zapowiada, że będzie do niej przyłączać po 10 sklepów miesięcznie. Najbliższe otwarcia są zaplanowane również na miesiące wakacyjne.

- Oprócz pozyskiwania nowych akcjonariuszy oraz wzmacniania świadomości marki, koncentrujemy nasze działania na podpisywaniu umów z producentami. W czerwcu zakończą się kolejne rozmowy z dostawcami, którzy są zainteresowani podjęciem współpracy - mówi Katarzyna Adamska, dyrektor zarządzająca siecią.

Kategorie pod potrzeby rynku

Jak zapewnia zarząd sieci, przystąpieniem do niej jest zainteresowanych wielu właścicieli sklepów. Ze względu na to, że handel tradycyjny jest bardzo zróżnicowany - sklepy nie są jednorodne pod względem powierzchni i systemów sprzedaży - konieczne było wprowadzenie kategoryzacji. Do tej pory w sieci obowiązywały dwie kategorie:


  • Drogerie Laboo - sklepy z kompletną identyfikacją zewnętrzną i wewnętrzną, zgodną ze standardami sieci. Obowiązującym modelem jest w nich samoobsługa, dopuszcza się częściową obsługę zza lady (np. w przypadku asortymentu o dużej wartości). Minimalna powierzchnia drogerii to 30 mkw.
  • Drogerie Laboo Prestige - sklepy przekraczające standard poprzedniej kategorii o dodatkowe usługi i elementy wyposażenia - m.in. 4 szafy makijażowe oraz niestandardowe meble, charakterystyczne dla Laboo. Obowiązującym modelem jest samoobsługa. Minimalna powierzchnia drogerii to 50 mkw.
Dla sklepów zainteresowanych przystąpieniem do sieci, a niebędących w stanie sprostać jej standardom ze względu na małą powierzchnię oraz model obsługi „zza lady", powstała jeszcze jedna kategoria:
  • Punkt Laboo - dopuszczalnym modelem obsługi jest tu zarówno samoobsługa, jak i obsługa zza lady. Minimalna powierzchnia drogerii to 30 mkw.

obraz

obraz













Praca nad świadomością marki

Ostatnie miesiące uczestnicy sieci poświęcili na wdrażanie kolejnych elementów tożsamościwizualnej. Pojawiły się m.in. koszyki oznaczone logotypem sieci, systemy linkowe na plakaty prezentujące produkty z gazetek promocyjnych i plakaty informacyjne.

- Coraz więcej właścicieli sklepów decyduje się również na zamontowanie podświetlanego kasetonu Drogerii Laboo - zapewnia Katarzyna Adamska. - Jest to dla nas bardzo istotne, ponieważ nie tylko pozwala na wzrost świadomości marki i łatwą identyfikację sklepu wśród klientów, ale świadczy również o gotowości akcjonariuszy do wdrażania elementów, które najsilniej utożsamiają ich placówkę z Drogeriami Laboo - mówi Katarzyna Adamska.

obrazobraz












Od maja wszystkie drogerie zrzeszone w sieci mają możliwość zamawiania obrandowanych, drobnych upominków dla

klientów - stanowią one dopełnienie działa marketingowych prowadzonych np. z okazji Dnia Matki, Dnia Dziecka. Są już także gotowe stroje dla personelu. Konsultantki będą nosiły jednakowe bluzki z logo sieci i

obraznawiązujące do jej firmowych kolorów.Akcjonariusze sieci są na bieżąco informowani o wydarzeniach w spółce, akcjach promocyjnych, rekomendacjach i organizowanych szkoleniach - co tydzień trafia do nich mailem - „Laboo News". - Duży nacisk kładziemy również na obecność Drogerii Laboo w Internecie - oprócz prowadzenia strony drogerielaboo.pl, sukcesywnie zwiększamy aktywność sieci na Facebooku oraz rozwijamy bloga z poradami kosmetolog i wizażystki - podkreśla Katarzyna Adamska.




Źródło: Wiadomości Kosmetyczne, Czerwiec 2011 Nr 6 (53)

Naszą gazetkę 
znajdziecie również 
w aplikacji Moja Gazetka : )

POBIERZ