Drogerie Laboo

Login



Gazetka Promocyjna

Nasze sklepy

Strefa urody

Laboo pączkuje

Email

POD KONIEC 2013 R. LABOO WRAZ Z INTEGRA NOVĄ ZORGANIZOWAŁO TOUR TARGOWY, WYKUPIŁO PIERWSZĄ REKLAMĘ TELEWIZYJNĄ. DZIĘKI TAK INTENSYWNYM DZIAŁANIOM W POLSCE DZIAŁA JUŻ BLISKO 650 DROGERII LABOO

Na targach {kolejno we Wrocławiu, w Krakowie, Lublinie, Nowogrodzie, Trójmieście, Wałczu oraz finałowych w Łodzi) towary pokazywało 42 wiodących producentów i dystrybutorów.

MARKA WŁASNA INTEGRY

Tylko w czasie wizyty na targach właściciele drogerii mogli kupić towar nawet 30 proc. tanie;, między innymi od firmy Sarantis Polska. Wielu przedstawicieli proponowało dodatkowe pakiety towarów, które w rzeczywistości zwiększały zyski detalistów. Ireneusz Szychowski, starszy przedstawiciel handlowy Dax Cosmetics, promował między innymi nowe perfumowane kremy oraz peelingi do ciała oferowane pod marką Perfecta. Na tym stoisku można było uzyskać nawet 10 proc. rabatu. Warto dodać, że upust w takiej wysokości był najczęściej spotykany na stanowiskach firm. Targi stały się także okazją do wewnętrznych spotkań i rozmów z właścicielami sklepów. Podczas części prezentacyjnej podsumowano dotychczasowe działania Integry oraz przedstawiono plany rozwoju na przyszłość. Dodatkowym bonusem dla klientów biorących udział w targach była możliwość wzięcia udziału w świątecznym konkursie zorganizowanym przez Integrę - zamówienia złożone w listopadzie nagrodzone zostały dziesięcioma bonami zakupowymi, każdy o wartości 1000 zł brutto. Ponadto każdy uczestnik spotkania otrzymał powitalne niespodzianki od organizatorów. Na targach dostępne było także stoisko z produktami Claris - nowej marki własnej Integry. Obejmuje ona szeroką gamę produktów hi-gieniczno-kosmetycznych oraz akcesoriów do sprzątania i przechowywania żywności. Stoisko Claris cieszyło się dużym powodzeniem wśród właścicieli sklepów - targi były pierwszą okazją do obejrzenia na żywo produktów tej marki.

PIERWSZA REKLAMA W TELEWIZJI

- W łódzkim wydarzeniu uczestniczyło około 50 właścicieli drogerii. Mogli om zrobić dobre zakupy, ale też spotkać się w swoim gronie i wymienić doświadczenia - opowiada Agata Sarnecka, menedżer ds. marketingu sieci Laboo. Już pod sam koniec 2013 r. Drogerie Laboo przypomniały się klientom - zostały oficjalnym sponsorem koncertu sylwestrowego w Gdyni transmitowanego przez telewizję Polsat. Była to pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna sieci.

- Reklama telewizyjna jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych i ma bezpośrednie przełożenie na budowanie świadomości marki wśród konsumentów i na podejmowane przez nich decyzje zakupowe. Tego typu działania mają na celu wzrost rozpoznawalności marki Drogerie Laboo, a tym samym zwiększenie liczby klientów w sklepach oznaczonych tym logo

- mówi Agata Sarnecka. - W spotach będziemy promować Drogerie Laboo jako ogólnopolską sieć drogerii. Dla podkreślenia atrakcyjnej oferty w Gdyni prezentowany był krem koloryzujący Palette - dodaje Agata Sarnecka.

W Gdyni nie zabrakło także maskotki sieci -Laboomisia, który rozdawał gadżety z logo Laboo oraz bawił się razem z publicznością. Kontrakt sponsorski obejmował również emisję spotów w internetowej telewizji lpla.tv.

Sieć Drogerii Laboo to już 645 punktów w całej Polsce.

IRENEUSZ SZYCHOWSKI, STARSZY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DAX COSMETICS

Mamy hit lata Hitem nadchodzącego lata będą perfumowane kremy i peelingi do ciała Perfecta, które pokazaliśmy na łódzkich targach Drogerii Laboo. Ten produkt, oprócz bardzo dobrej jakości, wyróżnia się także niebanalną grafiką nawiązującą do dawnych lat.

AGATA SARNECKA, MENEDŻER DS. MARKETINGU SIECI LABOO

Reklama konsumencka. Drogerie pod logo Laboo można znaleźć już w całej Polsce, jest ich juz blisko 650. Teraz, gdy jest nas tak dużo, wzrastamy lawinowo, ciągle dołączają nowe sklepy. Z początkiem 2014 r. chcemy skoncentrować się na ostatecznym konsumencie, który jeszcze nie zawsze kojarzy Laboo z dobrą i tanią drogerią. Pomogą nam w tym między innymi reklamy telewizyjne.

DANUTA ARENDT, WŁAŚCICIELKA DROGERII ZUZANNA Z ŁODZI

Wszystko dla klienta

Targi są dla mnie raczej okazją do spotkań ze znajomymi niż pracą związaną z zamawianiem towarów. Większość przedstawicieli handlowych już wcześniej odwiedziła mnie i razem ustaliliśmy, jakie towary zakupię w ramach promocji targowych. A prowadzę specyficzną drogerię, bo na 40 mkw. mam ponad 15 tys. pozycji asortymentowych. Klient znajdzie u mnie prawie każdy towar, nawet tak zapomniane produkty jak ałun czy woda toaletowa Derby. Ale dzięki temu większość moich klientów odwiedza mnie regularnie. Wystarczy powiedzieć, że od 2008 r. wydałam około 6 tys. kart stałego klienta. Ponad 3 tys. kart jest bardzo aktywnych.

 


Źródło: Magazyn Kosmetyki 1-2 styczeń-luty 2014

Naszą gazetkę 
znajdziecie również 
w aplikacji Moja Gazetka : )

POBIERZ