Zarządy sieci Blue Stop i Laboo zawarły porozumienie w sprawie długoterminowej współpracy. Przewiduje ona wspólne negocjacje handlowe z producentami oraz dostawcami towarów i usług, a także wspólne działania marketingowe, promocyjne i medialne. | ![]() |
Dzięki porozumieniu, Laboo i Blue Stop chcą zaproponować konsumentom ciekawszą ofertę, organizować na szerszą skalę akcje promocyjne (równocześnie w obu sieciach) i wynegocjować lepsze warunki handlowe dla detalistów. Sieci pozostają przy swoich obecnych nazwach.
Laboo to sieć o formule spółki komandytowo-akcyjnej, należy do Grupy Orbico. Według deklaracji zarządu sieci, pod jej szyldem występuje 650 drogerii i sklepów wielobranżowych, prowadzone są także stoiska z ofertą kosmetyczno-chemiczną. Blue Stop to sieć, której organizatorem jest firma dystrybucyjna Delko SA. Franczyzowe drogerie i sklepy wielobranżowe oraz stoiska w sklepach spożywczo-przemysłowych prowadzone są na zasadzie franczyzy. Obecnie do sieci Blue Stop należy 280 punktów, do końca roku ma ich być 300.
Delko, obok firm Navo Orbico i Ambra jest jednym z dostawców do sieci Laboo.
Źródło: http://wiadomoscikosmetyczne.pl