Zarządy sieci Blue Stop i Laboo zawarły porozumienie w sprawie długoterminowej współpracy – informują „Wiadomości Kosmetyczne”. Przewiduje ono wspólne negocjacje z producentami oraz dostawcami towarów i usług, a także wspólne działania marketingowe, promocyjne i medialne. | ![]() |
Dzięki porozumieniu Laboo i Blue Stop chcą zaproponować konsumentom ciekawszą ofertę, organizować na szerszą skalę akcje promocyjne (równocześnie w obu sieciach) i wynegocjować lepsze warunki handlowe dla detalistów. Sieci pozostają przy swoich obecnych nazwach. Laboo to sieć o formule spółki komandytowo-akcyjnej, należy do Grupy Orbico. Według deklaracji zarządu sieci pod jej szyldem działa 650 drogerii i sklepów wielobranżowych, prowadzone są także stoiska z ofertą kosmetyczno-chemiczną. Blue Stop to sieć, której organizatorem jest firma dystrybucyjna Delko. Franczyzowe drogerie i sklepy wielobranżowe oraz stoiska w sklepach spożywczo-przemysłowych są prowadzone na zasadzie franczyzy. W tej chwili do sieci Blue Stop należy 280 punktów, do końca roku ma ich być 300.
Źródło: http://wiadomoscihandlowe.pl