Wraz z nadejściem jesieni sieć sklepów drogeryjnych Laboo rusza z marketingową ofensywą i zwiększa zasięg swoich działań promocyjnych. | ![]() |
Szeroko zakrojona kampania obejmuje zarówno dotychczas podejmowane aktywności, np. reklamy w ogólnopolskiej prasie, akcje billboardowe, jak i zupełnie nowe działania, które będą koncentrowały się na uatrakcyjnieniu oferty handlowej dla konsumenta poprzez atrakcyjność cenową, dodatkowe rabaty i specjalne zniżki obowiązujące w konkretny dzień tygodnia.
Sieć postanowiła skupić większą uwagę na działaniach skierowanych do młodszej grupy konsumentów, korzystających z nowych mediów, szczególnie z Internetu w nośnikach mobilnych. Laboo przystąpiło do popularnej aplikacji Moja Gazetka, która udostępnia gazetki promocyjne najbardziej znanych sieci w jednym miejscu. Aplikacja umożliwia konsumentom szybką weryfikację oferty i w pozycjonuje sklepy Laboo jako nowoczesne, idące z duchem czasu, których oferta jest dopasowana do potrzeb młodego, aktywnie żyjącego klienta.
W ostatnim czasie sieć Laboo wprowadziła także nowy program trade-marketingowy, oparty na systemie kuponowym. Konsumenci nabywając określone produkty, otrzymują wraz z paragonem kupony rabatowe na kolejne zakupy. Dzięki zakupom premiowanym kuponami, klienci otrzymują możliwość zakupu produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, a sklepy zyskują lojalność konsumentów. Nabywając jeden produkt, klient otrzymuje kupon rabatowy na inny konkretny artykuł, który podczas realizacji uprawnia go do zakupu po niższej cenie – tłumaczy Zbigniew Łebed, Dyrektor Handlowy sieci Laboo.
Informacje o promocjach kuponowych komunikowane są w gazetce konsumenckiej, Internecie, na plakatach oraz na etykietach, umieszczanych bezpośrednio przy produktach. „Wdrożenie systemu kuponowego podniosło atrakcyjność naszych drogerii oraz pomaga budować wizerunek sklepówLaboo jako nowoczesnych, oferujących dużą ilość promocji, takich, w których opłaca się kupować, bo za zakupy można otrzymać dodatkowy rabat”- mówi Zbigniew Łebed.
Również tzw. akcje środowe wprowadzone na początku tego roku, cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród klientów sieci. W każdą środę tygodnia podczas trwania gazetki w sklepach Laboo można kupić kilka produktów w specjalnych, bardzo niskich cenach. Atutem tej promocji jest fakt, że już promocyjne ceny na dane produkty z gazetki, są w każdą środę dodatkowo obniżane.
Sieć sukcesywnie poszerza grono sklepów, które przystępują do franczyzyLaboo. Nowa umowa reguluje działania w najważniejszych obszarach działalności sieci, począwszy od spójnej identyfikacji wizualnej, zsynchronizowanych ofert promocyjnych, po spięcie sklepów spójnym systemem informatycznym, na wprowadzeniu obowiązkowej oferty asortymentowej kończąc.
Źródło: magazynkosmetyki.pl