To hasło coraz częściej wykorzystywane jest w strategii kreowania wizerunku firmy na zewnątrz i do wewnątrz. Co jednak kryje się pod nim w konkretnych firmach? Branża nam odpowiedziała. |
|
PAWEŁ WOCH, DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY DROGERII LABOO
Etykę biznesową Drogerii Laboo podzieliłbym na kilka kluczowych obszarów. Pierwszy z nich to relacje z właścicielami sklepów zrzeszonych w sieci. Naszą współpracę opieramy na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Właściciele sklepów na bieżąco informowani są o planach rozwoju i działaniach wdrażanych przez sieć. Uważnie wsłuchujemy się w głosy i opinie wszystkich uczestników sieci, bo wierzymy, że dobre relacje i poszanowanie zarówno dla dobra zbiorowego, jak i interesu jednostki to podstawa spójnej, prężnie działającej sieci. Kolejny obszar to relacje z pracownikami. Zdajemy sobie sprawę, ze największym kapitałem firmy są właśnie ludzie. Duzą uwagę przywiązujemy do dobrej atmosfery i staramy się tworzyć jak najlepsze warunki rozwoju naszych pracowników. Większość naszego zespołu jest związana z Laboo prawie od samego początku, co pozwala nam wierzyć, że dobrze spełniamy funkcję etycznego, odpowiedzialnego pracodawcy.
Ze szczególną troską dbamy także o etyczną postawę wobec naszych klientów, We wszystkich działaniach przyświeca nam idea uczciwej reklamy i promocji Nasze przekazy reklamowe konstruowane są w zrozumiały, przejrzysty sposób, tak by nie wprowadzać nikogo w błąd.
Naszym celem jest również bycie firmą, z którą dostawcy, partnerzy handlowi współpracują w poczuciu bezpieczeństwa. Propagujemy model współpracy wm-wm, zgodnie z którym każda ze stron transakcji odnosi korzyści i czerpie satysfakcję ze wspólnego biznesu.
Źródło: Magazyn Kosmetyki 2016-03-01