Nowoczesna sieć drogerii Laboo powiększyła się od początku roku o kolejne 15 sklepów i liczy już ponad 40 punktów sprzedaży w całej Polsce. Zainteresowanie Laboo cały czas rośnie, coraz więcej właścicieli niezależnych, dobrych drogerii przekonuje się o zaletach nowatorskiego projektu opartego na współwłasności.
Media o nas
Drogerie Laboo - już ponad 40 sklepów w sieci i nowy serwis internetowy
Laboo przyciąga lokalne sieci.
Lokalne sieci drogerii przystępują do projektu Laboo Strefa Urody zrzeszającego tradycyjne sklepy w ramach spółki komandytowo-akcyjnej. Wykupując w niej udziały nie tylko współtworzą ogólnopolską sieć Laboo, ale stają się także jej współwłaścicielami. | ![]() |
Drogerie Laboo chcą konsolidować rynek
Sieć drogerii Laboo Strefa Urody zaprasza właścicieli sklepów do wspólnego projektu opartego na formule spółki
komandytowo-akcyjnej. To jeszcze jeden z pomysłów na
konsolidację rynku. Główny cel – podniesienie rentowności
tradycyjnych drogerii i wypracowanie silnej, ogólnopolskiej marki, w oparciu o wspólną strategię rozwoju.
Laboo odkrywa karty
Sieć drogerii Laboo Strefa Urody zaprasza właścicieli sklepów do wspólnego projektu bazującego na idei integracji w oparciu formułę spółki komandytowo-akcyjnej. Nie tylko współtworzenie, ale i współwłasność – to pomysł twórców sieci na konsolidację rynku drogerii. Główny cel – podniesienie rentowności tradycyjnych drogerii i wypracowanie silnej, ogólnopolskiej marki w oparciu o wspólną strategię rozwoju. | ![]() |
Pierwszy raz o drogeriach Laboo
„W pięknym sklepie piękne ceny. Laboo Twoja strefa urody” tak promuje się nowa sieć drogerii utworzona przez Futuria Nostra – spółkę córkę grupy kapitałowej Navo. Wychodzi ona do właścicieli tradycyjnych sklepów z propozycją konsolidacji. Nie narzuca rozwiązań lecz konsultuje je z potencjalnymi partnerami. Na razie szczegóły współpracy w ramach sieci znają sami inicjatorzy oraz właściciele drogerii, do których organizatorzy zwrócili się z prośbą o zaopiniowanie konceptu. Na lipiec planowana jest konferencja, podczas której o szczegółach projektu zostaną poinformowane zaproszone drogerie oraz media. „Wiadomościom Kosmetycznym” udało sięjednak już porozmawiać z Józefem Jadachem, prezesem zarządu Futuria Nostra. |
![]() |
Strona 23 z 23
- «
- pierwsza
- poprzednia
- 21
- 22
- 23
- następna
- ostatnia
- »