Drogerie Laboo

Login



Gazetka Promocyjna

Nasze sklepy

Strefa urody

Media o nas

Drogerie Laboo - już ponad 40 sklepów w sieci i nowy serwis internetowy

Email

Wiadomości kosmetyczneNowoczesna sieć drogerii Laboo powiększyła się od początku roku o kolejne 15 sklepów i liczy już ponad 40 punktów sprzedaży w całej Polsce. Zainteresowanie Laboo cały czas rośnie, coraz więcej właścicieli niezależnych, dobrych drogerii przekonuje się o zaletach nowatorskiego projektu opartego na współwłasności.

Czytaj dalej…

Laboo przyciąga lokalne sieci.

Email
Lokalne sieci drogerii przystępują do projektu Laboo Strefa Urody zrzeszającego tradycyjne sklepy w ramach spółki komandytowo-akcyjnej. Wykupując w niej udziały nie tylko współtworzą ogólnopolską sieć Laboo, ale stają się także jej współwłaścicielami.
Czytaj dalej…

Drogerie Laboo chcą konsolidować rynek

Email

Wiadomości handlowe

Sieć drogerii Laboo Strefa Urody zaprasza właścicieli sklepów do wspólnego projektu opartego na formule spółki
komandytowo-akcyjnej. To jeszcze jeden z pomysłów na
konsolidację rynku. Główny cel – podniesienie rentowności
tradycyjnych drogerii i wypracowanie silnej, ogólnopolskiej marki, w oparciu o wspólną strategię rozwoju.

Czytaj dalej…

Laboo odkrywa karty

Email
Sieć drogerii Laboo Strefa Urody zaprasza właścicieli sklepów do wspólnego projektu bazującego na idei integracji w oparciu formułę spółki komandytowo-akcyjnej. Nie tylko współtworzenie, ale i współwłasność – to pomysł twórców sieci na konsolidację rynku drogerii. Główny cel – podniesienie rentowności tradycyjnych drogerii i wypracowanie silnej, ogólnopolskiej marki w oparciu o wspólną strategię rozwoju.
Czytaj dalej…

Pierwszy raz o drogeriach Laboo

Email
„W pięknym sklepie piękne ceny. Laboo Twoja strefa urody” tak promuje się nowa sieć drogerii utworzona przez Futuria Nostra – spółkę córkę grupy kapitałowej Navo. Wychodzi ona do właścicieli tradycyjnych sklepów z propozycją konsolidacji. Nie narzuca rozwiązań lecz konsultuje je z potencjalnymi partnerami.
Na razie szczegóły współpracy w ramach sieci znają sami inicjatorzy oraz właściciele drogerii, do których organizatorzy zwrócili się z prośbą o zaopiniowanie konceptu. Na lipiec planowana jest konferencja, podczas której o szczegółach projektu zostaną poinformowane zaproszone drogerie oraz media. „Wiadomościom Kosmetycznym” udało sięjednak już porozmawiać z Józefem Jadachem, prezesem zarządu Futuria Nostra.
Czytaj dalej…

Strona 23 z 23

Naszą gazetkę 
znajdziecie również 
w aplikacji Moja Gazetka : )

POBIERZ